Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Šiame puslapyje rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.

Jei turite daugiau klausimų apie mūsų produktus ar paslaugas, nedvejodami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba el. paštu info@ismanusisziedas.lt.

Pristatymo kaina priklauso nuo to, kokį siuntų pristatymo partnerį ir būdą pasirinksite. Siūlome kelis prekių pristatymų būdus: į jūsų pasirinktą paštomatą arba pristatymą kurjeriu į jūsų namus arba biurą. Įdėję prekes į pirkinių krepšelį, galite sužinoti galimus pristatymo būdus ir kainą.

Taip, po užsakymo pateikimo jums el. paštu bus automatiškai išsiųsta elektroninė sąskaita faktūra su užsakymo rekvizitais.

Sandėlyje esančių prekių pristatymas vykdomas orientacinai per 7 darbo dienas, o apie išsiuntimą informuosime Jus el. paštu, kai tik siunta bus perduota kurjeriui.

Jei prekės šiuo metu nėra sandėlyje, pristatymo informaciją ir numatomą terminą atsiųsime po užsakymo patvirtinimo. Tokiu atveju pristatymo terminas yra apie 7–14 darbo dienų.

Pristatymo terminai yra orientaciniai ir tikslinami po užsakymo pateikimo ir apmokėjimo. Tikslią informaciją apie pristatymo datą pateiksime po užsakymo patvirtinimo.

Jei numatytasis pristatymo laikas jau praėjo arba jus paprasčiausiai domina užsakymo būsena, nedvejodami susisiekite su mumis el. paštu info@ismanusisziedas.lt.

Deja, atsiimti prekes tiesiogiai iš sandėlio negalima.

Taip, pagal teisės aktus prekėms suteikiama 2 metų garantija.

Jei norite atšaukti užsakymą, susisiekite su mumis el. paštu info@ismanusisziedas.lt ir būtinai nurodykite savo užsakymo numerį.

Atsižvelgiant į LR įstatymus, Išmanusisžiedas.lt elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes galima grąžinti per 30 dienų. Norėdami tai padaryti, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba.